Προς τους συναδέλφους καθηγητές Γερμανικών και ΓαλλικώνPrevious Article
Συνεχής ενημέρωση - 18:30: Απίστευτο! Χτύπησαν συνάδελφισσα Γαλλικών έξω από το ΥπουργείοNext Article
Breaking News

Υπουργείο της δημόσιας ή της ιδιωτικής Παιδείας;

Article
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Υπουργείο της δημόσιας ή της ιδιωτικής Παιδείας;

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΣΥ.ΚΑ.Γ.Ε. – DLV

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 1988

Σπάρτης 4 & Πατησίων  11252 Αθήνα

www.dlv.gr

Email: info@dlv.gr

Πληροφορίες:  6973229595, 6975853174

 

Αθήνα, 2/6/2011

 

Υπουργείο της δημόσιας ή της ιδιωτικής Παιδείας;

 

Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, η ίδια που όρθωσε την αποφασιστικότητά της απέναντι στα εργασιακά αιτήματα των ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ, Αναπληρωτών και Ωρομισθίων, αντέδρασε άμεσα και έντονα εναντίον συναδέλφου της, που «τόλμησε» να πει ότι δύο θητείες είναι αρκετές για τον κάθε βουλευτή.  Μήπως αισθάνθηκε ότι θίχτηκαν τα εργασιακά της δικαιώματα;  Και πώς θα έπρεπε να αισθάνονται άραγε οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών μετά την αιφνιδιαστική Υπουργική Απόφαση  Φ 12 /518/61284/Γ1/27-05-2011 του ΥΠΔΒΜΘ που προβλέπει ότι από την προσεχή σχολική χρονιά θα  διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία υποχρεωτικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα μόνο μία (1) και μάλιστα αυτή που θα επιλεγεί από την πλειοψηφία των μαθητών, έστω και αν η διαφορά είναι οριακή;

  • Ποιον εξυπηρετεί η επιβολή μιας συγκεκριμένης β΄ ξένης γλώσσας και η κατάργηση των παράλληλων τμημάτων διδασκαλίας -που μας γυρνά χρόνια πίσω-, όπου ο μαθητής επιλέγει τη γλώσσα της αρεσκείας του;  Το μαθητή του δημόσιου ή του ιδιωτικού σχολείου που θα συνεχίσει να έχει το δικαίωμα επιλογής;
  • Ποιον εξυπηρετεί η υποχρεωτική πιστοποίηση ξένων γλωσσών στα γυμνάσια;  Το μαθητή του δημόσιου σχολείου που καλείται σε λίγο χρόνο, με λίγες ώρες και σε αίθουσες των 30 μαθητών να ανταποκριθεί στην πιστοποίηση ή το μαθητή του ιδιωτικού σχολείου που η εκμάθηση της ξένης γλώσσας γίνεται με περισσότερες ώρες, σε ολιγομελή τμήματα ή ακόμα και σε επίπεδα διδασκαλίας;
  • Ποιον εξυπηρετεί ο αποκλεισμός των ξένων γλωσσών στο Λύκειο, αφού περιορίζεται στη μια ξένη γλώσσα στην Α΄ Λυκείου;  Πού θα απευθυνθούν οι χιλιάδες υποψήφιοι των ξένων φιλολογιών, του τμήματος μετάφρασης και διερμηνείας και των τουριστικών σχολών;  Μήπως στα κέντρα ξένων γλωσσών;
  • Ποιον θα εξυπηρετήσει η ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ όταν εκδοθεί Υπουργική Απόφαση για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια;  Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι πριν γίνει το πρώτο βήμα υποβάθμισης της ξένης γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση, έχει μελετηθεί καλά και το επόμενο.

Αν κάποιος έχει ακόμα αμφιβολίες, παραθέτουμε και τη φωτογραφία της Υφυπουργού κ. Χριστοφιλοπούλου και άλλων με τον Πρόεδρο των Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων από εκδήλωση, στην οποία δήλωσε πως τα ιδιωτικά σχολεία μπορούν να έχουν επίπεδα ξένων γλωσσών στα τμήματά τους.

Στον αντίποδα το δημόσιο σχολείο με παροχή ξενόγλωσσης εκπαίδευσης χωρίς στόχους, χωρίς προσανατολισμό, χωρίς δημιουργική μάθηση, με λίγες ώρες διδασκαλίας, που οδηγεί στην απαξίωση του μαθήματος λόγω επιβολής και όχι επιλογής της β΄ ξένης γλώσσας, ένα δημόσιο σχολείο «αγγαρεία»!!!

 

Το «Νέο Σχολείο» που προτείνει η  ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ στην ελληνική κοινωνία έχει άραγε ως σύνθημά του το «πρώτα ο μαθητής» ή «πρώτα η αγορά»;

To Δ.Τ. έχει αποσταλεί σε όλα τα ΜΜΕ που διαθέτουμε στο αρχείο μας

Article
Go To Top