Μείον 36.000 εκπαιδευτικοί ώς το 2013.  Οι συγχωνεύσεις αλλάζουν τον χάρτη της απασχόλησης στα σχολείαPrevious Article
Ανακοίνωση για τους αξιολογητές και επιτηρητές των εξετάσεων ΚΠγ. Πρόσθετη εφάπαξ αποζημίωση για αξιολογητές και επιτηρητέςNext Article
Breaking News

Στον εισαγγελέα οι καταγγελίες για μεταπτυχιακά εκπαιδευτικών – Θα ελέγχεται η γνώση της ξένης γλώσσας

Article
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Στον εισαγγελέα οι καταγγελίες για μεταπτυχιακά εκπαιδευτικών – Θα ελέγχεται η γνώση της ξένης γλώσσας

Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Παιδείας τις καταγγελίες για παράνομη απόκτηση από εκπαιδευτικούς μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από το εξωτερικό έναντι αμοιβής, σε περίπτωση που αυτές τεκμηριωθούν κατά τη διενέργεια της σχετικής ΕΔΕ.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, η απόκτηση παράνομων μεταπτυχιακών τίτλων έναντι αμοιβής εγείρει μείζονα θέματα ηθικής και νομιμότητας στο χώρο της Παιδείας, αλλά και ζητήματα που σχετίζονται με τις αμοιβές των εκπαιδευτικών, με τη δυνατότητα και τον τρόπο εξέλιξης τους σε θέσεις διοικητικής και παιδαγωγικής ευθύνης.

Για το λόγο αυτό η πολιτική ηγεσία του υπουργείου προχώρησε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες:

1. Δόθηκε εντολή για διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ) στο Νομό Χαλκιδικής, όπου υπήρξαν οι συγκεκριμένες καταγγελίες. Εφόσον προκύψουν στοιχεία, που τεκμηριώνουν τις παραπάνω καταγγελίες, θα παραπεμφθούν άμεσα στον Εισαγγελέα.

2. Ζητήθηκε από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όλης της χώρας, να στείλουν για έλεγχο στο υπουργείο τους μεταπτυχιακούς τίτλους που έχουν κατατεθεί από εκπαιδευτικούς και έχουν αποκτηθεί από Πανεπιστήμια του εξωτερικού, με τις αντίστοιχες ισοτιμίες του ΔΟΑΤΑΠ.

Παράλληλα, το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται πρόταση, ώστε τα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών να ελέγχουν τη γνώση της ξένης γλώσσας, στην οποία έχει αποκτηθεί ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, προκειμένου να μοριοδοτούν τους μεταπτυχιακούς τίτλους κατά τη διαδικασία επιλογής των στελεχών.

ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Article
Go To Top