ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ N. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣPrevious Article
Καταγγελία από την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δ. ΑχαρνώνNext Article
Breaking News

Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Λακωνίας: Καταγγελία της κατάργησης διδασκαλίας της Β ξένης γλώσσας και της ανάθεσης της Λογοτεχνίας στους συναδέλφους καθηγητές Ξένων Γλωσσών για συμπλήρωση ωραρίου

Article
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Λακωνίας: Καταγγελία της κατάργησης διδασκαλίας της Β ξένης γλώσσας και της ανάθεσης της Λογοτεχνίας στους συναδέλφους καθηγητές Ξένων Γλωσσών για συμπλήρωση ωραρίου

«ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ;

Ως Ομάδα Φιλολόγων Ν. Λακωνίας καλούμε  την  υφυπουργό  ΠΔΒΜΘ κα Χριστοφιλοπούλου να ανακαλέσει την πρόθεσή της να αφαιρέσει τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας από το σχολείο και να ορίσει τη διδασκαλία  καταρχήν της ελληνικής  λογοτεχνίας (έπεται συνέχεια…) ως μάθημα β΄ ανάθεσης για τους συναδέλφους μας των ξενόγλωσσων τμημάτων, με αποκλειστικό σκοπό, όπως διατείνεται,  να «αξιοποιηθούν» οι εν λόγω συνάδελφοι και να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο εργασίας τους. Την καλούμε να αναθεωρήσει τη στάση της και να μην προχωρήσει στη διάπραξη ενός ακόμη εγκλήματος εις βάρος της πολύπαθης παιδείας του τόπου, της παρεχόμενης εκπαίδευσης, εντέλει  εις βάρος όχι μόνον εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων, αλλά  του συνόλου της κοινωνίας που αγωνιά, που δοκιμάζεται ήδη τόσο σκληρά και προσδοκά τόσα πολλά από την εκπαίδευση.  Αρκετά έχει απαξιωθεί από πολιτικές σκοπιμότητες και αστοχίες ο χώρος της εκπαίδευσης. Τη στιγμή που η κοινωνία επιτακτικά απαιτεί από την πολιτική της ηγεσία μακροπρόθεσμο σχεδιασμό εκπαιδευτικής πολιτικής, που να την οδηγήσει στην έξοδο από τη χρεοκοπία, ηθική, πνευματική  και οικονομική,  πώς εσείς πιστεύετε ότι θα αποφύγετε την ετυμηγορία ενός ολόκληρου λαού, που σας παρακολουθεί  άλλη μια φορά να ασελγείτε επάνω στο σώμα της δημόσιας εκπαίδευσης; Πώς μπορείτε να τρέφετε ψευδαισθήσεις ότι θα αποφύγετε τις συνέπειες των πράξεών σας, όταν την ύστατη αυτή στιγμή,  όταν ολόκληρη η Ελλάδα βαδίζει επί ξυρού ακμής με μόνη της ελπίδα να αναγεννηθεί δια της παιδείας, εσείς τολμάτε να συνεχίζετε τις γνωστές σας ολέθριες πρακτικές, ωσότου να δώσετε στην εκπαίδευση τη χαριστική βολή;

  • Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του ΥπΠΔΒΜΘ για την υποβάθμιση της εκπαίδευσης του λαού μας, για τον επιχειρούμενο ηθικό εξευτελισμό  της εκπαιδευτικής κοινότητας και την προσπάθεια καλλιέργειας κλίματος «διαίρει και βασίλευε» μεταξύ των εκπαιδευτικών.
  • Αλήθεια, εσείς, κύριοι και κυρίες αρμόδιοι, που γνωρίζετε τι συμβαίνει στην Ευρώπη, σε ποια χώρα της Ευρώπης δεν προσφέρεται και δεύτερη ξένη γλώσσα ή έχει αφαιρεθεί η διδασκαλία της; Υπάρχει μήπως και άλλη χώρα της Ευρώπης, που καταρτίζει τους μαθητές της με λειψά εφόδια, γνωστικά και επαγγελματικά, λες και δεν ετοιμάζει τους αυριανούς πολίτες και εργαζόμενους αλλά τους αυριανούς υποτελείς της ενωμένης Ευρώπης;
  • Πώς αφαιρείτε από τα δικά μας παιδιά τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας στα δημόσια σχολεία, ενώ θεωρείτε αυτονόητο πως τα δικά σας παιδιά στα ιδιωτικά τους σχολεία σαφώς και οφείλουν να διδάσκονται και δεύτερη ξένη γλώσσα;
  • Πώς είναι δυνατόν εσείς, που ως πολιτική ηγεσία φέρετε ακέραια την ευθύνη για το ότι υποθηκεύσατε το μέλλον αυτού του τόπου και του αφαιρέσατε την εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία βυθίζοντάς τον σε ανεξέλεγκτα και αδιαφανή χρέη, μέρος των οποίων διαθέσατε και για εξαγορά ψήφων, τώρα να έχετε το θράσος να επικαλείστε τη δυσμενή οικονομική συγκυρία, που εσείς δημιουργήσατε, αλλά εμείς πληρώνουμε, για την περικοπή της διδασκαλίας της δεύτερης επιλεγόμενης ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο;
  • Φταίνε άραγε τα παιδιά μας που δεν έχουν γονείς πολιτικούς, ώστε κατ΄ εξαίρεση να τους διασφαλίζουμε το δικαίωμα στη μόρφωση καταστρατηγώντας το δικαίωμα της πρόσβασης των υπολοίπων στη γνώση; Φταίνε άραγε οι αμόρφωτοι γονείς μας, που μας έμαθαν να σεβόμαστε το δικαίωμα του άλλου στη ζωή, τη γνώση και την ελευθερία εξίσου με τα δικά μας δικαιώματα; Τις πταίει;
  • Φαίνεται όμως πως η πολιτική ηγεσία του ΥπΠΔΒΜΘ δεν αρκείται στην κατάργηση της διδασκαλίας της επιλεγόμενης δεύτερης ξένης γλώσσας από τα σχολεία, αλλά προχωρά  και στον ηθικό εξευτελισμό  της εκπαιδευτικής κοινότητας και στην προσπάθεια καλλιέργειας κλίματος «διαίρει και βασίλευε» μεταξύ των εκπαιδευτικών. Ισχυρίζεται λοιπόν η κα Χριστοφιλοπούλου πως οι συνάδελφοι καθηγητές των ξένων γλωσσών «έχουν και τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία, είναι καθηγητές λογοτεχνίας και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα».
  • Αλήθεια, εσείς που γνωρίζετε τι συμβαίνει στην Ευρώπη, σε ποια χώρα της Ευρώπης επιτρέπεται ένας εκπαιδευτικός να διδάσκει κάτι το οποίο δεν έχει σπουδάσει;
  • Πώς είναι δυνατόν με τόση ευκολία να παραγνωρίζετε  την ειδικότητα του καθενός μας, την οποία αγαπήσαμε και στην οποία επενδύσαμε χρόνους ατελείωτους σκληρής μελέτης και προσπάθειας τον καιρό της εκπαίδευσης, της μετεκπαίδευσης, των επιμορφώσεων, των παιδαγωγικών συναντήσεων με το σχολικό σύμβουλο, των ειδικών σεμιναρίων και τον καιρό της διδασκαλίας, ώστε να φανούμε πιο ωφέλιμοι στους μαθητές μας;
  • Πώς είναι δυνατόν να απαξιώνετε τόσο τη εκπαίδευση των μαθητών μας, ώστε με πρόσχημα  την κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου των συναδέλφων να ανοίγετε την  Κερκόπορτα κυριολεκτικά στον οποιονδήποτε να διδάσκει οτιδήποτε;
  • Πώς είναι δυνατόν να συνεχίζετε να εξαγοράζετε συνειδήσεις εκπαιδευτικών μετατρέποντάς τους σε πελατεία σας, να στρέφετε εκπαιδευτικούς εναντίον εκπαιδευτικών, να τους καθιστάτε συνένοχους στο έγκλημα της απαξίωσης της γνώσης, συνεργούς στο έγκλημα της αναξιοκρατίας και της πρόταξης του ιδιοτελούς συντεχνιακού μικροσυμφέροντος εις βάρος του κοινωνικού συμφέροντος, να τους αλλοτριώνετε ηθικά και να εξασφαλίζετε την ένοχη σιωπή τους με εκβιασμούς, απειλές και κατατρομοκράτηση, ότι αν δεν υποταγούν και δε γλύψουν το πεταμένο κόκαλο δεν θα έχουν την άλλη μέρα εργασία;
  • Πώς είναι κατόπιν τούτων  δυνατόν οι ανθρωπιστικές σπουδές να προάγουν κοινωνικές αξίες;
  • Αλλά ποιος πολιτικός νοιάζεται στα σοβαρά για τις ανθρωπιστικές επιστήμες και τις αξίες; Αν υπάρχει κανείς πολιτικός που νοιάζεται για τη δημόσια εκπαίδευση του τόπου, ας πάρει θέση και ας συγκρουστεί ανοιχτά με τις προθέσεις του επιτελείου του ΥπΠΔΒΜΘ να μετατρέψει τα σχολεία σε κέντρα φύλαξης παίδων. Αλλά ας το πράξει άμεσα, όσο είναι καιρός, προτού βρεθεί καταδικασμένος στη συνείδηση του λαού ή – αυτό που αποτελεί εφιάλτη πλέον των πολιτικών – υπόλογος για βαρύτατα συλλογικά εγκλήματα του πολιτικού κόσμου εις βάρος του τόπου, είτε πραγματικά ευθύνεται ο ίδιος είτε όχι.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Ν. ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ Β΄ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ

«ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ;

Αγαπητοί συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων, κύριοι Σύμβουλοι, κύριοι Διευθυντές της Εκπαίδευσης, κύριοι Υφυπουργοί, κυρία Υπουργέ του ΥπΠΔΒΜΘ,

  1. Με ποια ακριβώς κριτήρια θα εφαρμοστεί η πολυσυζητημένη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, όταν οι διδάσκοντες του ίδιου γνωστικού  αντικειμένου θα είναι διαφορετικών ειδικοτήτων, διαφορετικών σχολείων, διαφορετικών συλλόγων;
  2. Πώς θα επιτευχθεί η  επιδιωκόμενη διαθεματικότητα στη διδασκαλία, όταν δρομολογείται  δίχως κανένα παιδαγωγικό κριτήριο η ανάθεση της  διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων σε διαφορετικούς διδάσκοντες, διαφορετικών ειδικοτήτων, διαφορετικών συλλόγων, οι οποίοι υποχρεώνονται να περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο προκειμένου να συμπληρώσουν το υποχρεωτικό τους ωράριο εργασίας;
  3. Πώς είναι δυνατόν να λειτουργεί σύλλογος διδασκόντων, όταν οι καθηγητές αναγκαζόμαστε να μεταβληθούμε σε περιφερόμενο θίασο, προκειμένου να   συμπληρώνουμε το υποχρεωτικό μας ωράριο εργασίας;
  4. Πώς ο καθηγητής-πλασιέ  καλείται να συνεργαστεί με συναδέλφους που δεν προλαβαίνει να γνωρίσει, για να επιλύσει προβλήματα μαθητών, τους οποίους ουσιαστικά δε γνωρίζει (πολλοί μαθητές ανά τμήμα, πολλά και διαφορετικά αντικείμενα σε διαφορετικά σχολεία);
  5. Είναι μαθηματικά βέβαιο, πως αυτό που δρομολογείται τώρα με τις ξένες γλώσσες θα επιβληθεί και στις υπόλοιπες ειδικότητες, π.χ. ο μαθηματικός να διδάσκει μαθηματικά, φυσικά, χημεία, και όλα τα  θετικής κατεύθυνσης γνωστικά αντικείμενα, ενώ ο φιλόλογος οτιδήποτε περισσεύει και εμπίπτει στο ευρύτατο πλαίσιο των εν γένει θεωρητικών επιστημών.
  6. Να μην αναφέρουμε την εξατομικευμένη διδασκαλία ή τη συναισθηματική, ψυχική και παιδαγωγική προσέγγιση του μαθητή από τον εκπαιδευτικό ή τη δημιουργία κλίματος συναδελφικότητας και συνεργασίας μεταξύ των καθηγητών….Το σχολείο, επομένως, ευτελίζεται  σε κέντρο διερχομένων και βιαστικά εξερχομένων διδασκόντων, σε κέντρο φύλαξης παίδων και δεν ορίζεται ως κοινωνία ανθρώπων.

Ως εκπαιδευτικοί, γονείς, και πολίτες της Ελλάδας εύλογα προβληματιζόμαστε αν όλα αυτά γίνονται «Πρώτα για το μαθητή»….

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Ν. ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΠΗΓΗ: alfavita.gr

 

Article

Επικαιρότητα - Ειδήσεις

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ το ΚΠγ και σας παραθέτουμε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες που πιθανόν δεν γνωρίζατε!

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ το ΚΠγ και σας παραθέτουμε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες που πιθανόν δεν γνωρίζατε!

Αναγνώριση Το ΚΠγ περιλαμβάνεται στο προσοντολόγιο του ΑΣΕΠ και είναι αναγνωρισμένο στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα. Επίσης, ως πιστοποιητικό που εκδίδεται και φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας της [...]

Go To Top