Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας, Αργολίδας, Β' ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής, ΕΛΜΕ Χίου, Δράμας, Θήρας, Ροδόπης, ΦλώριναςPrevious Article
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Γσιου Καστελλάνων Μέσης (Κέρκυρα)Next Article
Breaking News
  • Σύσταση Κλάδων ΠΕ07 και ΠΕ05 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Έπειτα από χρόνιο αίτημα των εκπαιδευτικών Γερμανικής, συστάθηκαν 100 θέσεις ΠΕ07 Γερμανικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίες θα καλυφθούν αποκλειστικά με μετατάξεις εκπαιδευτικών γερμανικής (με αίτησή τους) που υπηρετούν στη [...]
  • DEUTSCHLEHRERINFOTAG IM GOETHE INSTITUT ATHENLiebe Kolleginnen und Kollegen, wir möchten Sie herzlich einladen zum Informationstag für Deutsch Lehrende am Sonntag, den 09. März 2014, 10:00-16:00 Uhr, im Goethe-Institut Athen. In diesem Jahr erwartet Sie neben der Buchausstellung der [...]
  • ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ N. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ N. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ (σχετικά με τη νέα εγκύκλιο 10-6-2011) Η “νέα” απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου για τη δεύτερη ξένη γλώσσα στο [...]

Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων: «Να αποσυρθεί η εφαρμογή της συγκεκριμένης Υ.Α. για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία»

Article
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων: «Να αποσυρθεί η εφαρμογή της συγκεκριμένης Υ.Α. για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία»

Πανελλήνια Ένωση

Γονέων Μουσικών Σχολείων

Τ.Θ. 3804 – 10210 ΑΘΗΝΑ

www.mousika.gr

ΑΘΗΝΑ 8/6/2011

ΠΡΟΣ

ΥΠΟΥΡΓΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 

Για ακόμη μια φορά το υπουργείο Παιδείας , σύμφωνα με συνηθισμένη τακτική, προσπαθεί να μας αιφνιδιάσει , ανακοινώνοντας μόνο λίγες ημέρες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς, με υπουργική απόφαση, την κατάργηση του δικαιώματος των μαθητών του Γυμνασίου, να επιλέγουν τη δεύτερη ξένη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχτούν, καθώς η επιλογή μεταξύ τεσσάρων ξένων γλωσσών (γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ισπανικής) θα γίνεται βάσει της οργανικής θέσης εκπαιδευτικού που θα υπάρχει στο σχολείο.

Αλήθεια με ποιο κριτήριο θα καθορίζει η διεύθυνση 2βάθμιας τη γλώσσα που θα διδάσκεται σε κάποιο σχολείο όταν η πλειοψηφία θα είναι αδύνατη (πχ. 25 μαθητές επιλέγουν τη μία γλώσσα έναντι των 23 που επιλέγουν μία άλλη)?

Αυτό σημαίνει πως καταργείται το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής και οι μαθητές θα αναγκαστούν πιθανότατα να επιλέξουν κάποια γλώσσα που δεν θα είναι της αρεσκείας τους με φυσικό επακόλουθο το μειωμένο ενδιαφέρον και ότι αυτό συνεπάγεται.

Επίσης σημαίνει πως μας οδηγούν κατευθείαν και νωρίς-νωρίς  στα ιδιωτικά φροντιστήρια, για να διδαχθούν τη γλώσσα επιλογής τους με γνωστές συνέπειες για τον οικογενειακό προϋπολογισμό εν μέσω της οικονομικής κρίσης που όλοι βιώνουμε.

Σαν λύσεις για τους μαθητές που έχουν διδαχθεί διαφορετική γλώσσα από αυτή που διδάσκεται στο σχολείο προτείνονται σε αυτή την απόφαση:

  • Εφαρμογή του Π.Δ. 188/1985(απαλλαγή μαθητών από ξένη γλώσσα)
  • Μετεγγραφή σε όμορο γυμνάσιο που διδάσκεται η γλώσσα που διδασκόταν ο μαθητής

που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να εφαρμοστεί στα δικά μας σχολεία λόγω του ειδικού τους χαρακτήρα…

Επειδή όλοι θυμόμαστε τις εξαγγελίες της υπουργού περί πιστοποίησης γνώσεων μέσα από το σχολείο σε σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Ζητούμε

Να αποσυρθεί η εφαρμογή της συγκεκριμένης Υπουργικής απόφασης  για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία,  στα οποία έχουμε εμπιστευτεί την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Με τιμή για το Δ.Σ

 

Ο  Πρόεδρος                                               Η  Γ.  Γραμματέας

Π. Κουφαλάκος                                                   Κ. Αθανασίου

6972 006221                                                   6939 457717

koyf@otenet.gr k.athanasiou@yahoo.gr

koyf@deyakal.gr

Article

Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 9ου Δ.Σ. Νέας Ιωνίας Βόλου

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 9ου Δ.Σ. Νέας Ιωνίας Βόλου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 9ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ Βόλος, 9 Ιουνίου 2011 Αρ. πρωτ.: 3 ΠΡΟΣ: την Υφυπουργό Παιδείας Δ.Β.Μ. & Θρησκευμάτων Κα Παρασκευή Χριστοφιλοπούλου ΚΟΙΝ.: 1. 2ο [...]

Go To Top